Shopping

Ett par jättesköna, pösiga byxor med coolt mönster! Härligt att ha nere i Mallis på kvällarna, samt nu i vår!
Två fina toppar. Svart ofc haha!
Och såååååklart en kappa! 
Jag kan bara inte få nog. Det var näst intill omöjligt att fota denna pga skumma ljuset, men ja ni ser väl på ett ungefär. 
Den är ju inte så jättespeciell så, och det är det jag älskar. Enkel och stilren. Den är lite oversized och kortare i armarna, älskar modellen! Nu kan jag slänga min gamla slitna äckliga svarta kappa och ersätta med denna.
Köpte även ett par nya jeans, ett par ljusblåa slitna jeans. Fotade ej dom eftersom jag har på mig dom right now. Kom på att jag är typ addicted av jackor.. Det är bara april och har redan köpt fem jackor under 2015. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0