Bokat resa!!


Idag har jag och Felicia bokat resa till Cypern!! Vår första plan var att åka till Ios, en helt fantastisk ö i Grekland. Har velat åka dit så länge. MEN detta är en lite twistad situation, då vi ska åka samma dag som jag kommer hem från Mallis med familjen. Och typ bara några timmar innan jag och Felicia skulle ses för att boka den här resan kommer jag på att det blir alldeles för tajt. Jag landar på Arlanda vid fyra på morgonen ungefär, och flyget mot Ios skulle gå bara några få timmar senare. Liksom tänk om mitt plan från Mallis skulle bli försenat? Då kan jag missa mitt flyg mot Ios. Så vi vågade faktiskt inte ta den risken att boka ett flyg så tätt inpå. Så vi kollade vidare och hittade en billig resa till Cypern. Vi åker fortfarande samma dag jag kommer hem från Mallis, men det går på eftermiddagen. Så oavsett om mitt flyg skulle bli en timme eller kanske flera timmar försenat så kommer jag antagligen hinna med mitt andra flyg. VI ÄR SÅ TAGGADE! Ska bli så otroligt jävla skönt att få vara utomlands två veckor i sträck!

Nu kommer det bli lätt som fan att gå till jobbet de närmsta veckorna då jag har två skitnajs resor att se fram emot. Nu tänkte jag gå ner för att köpa lite sushi och gosa ner mig lite här framför någon film. Vi hörs sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0