Hemma i förjävliga Stockholm


Ja, rubriken säger allt just nu. Jag bara ber till gudarna att dessa tre veckor går fort som fan, för då bär det av till Alcudia på Mallorca! 

Har faktiskt aldrig bott hemma ensam någonsin, vi är ju ändå fem pers i familjen så det är jämt någon hemma. Har tvingat Niklas att sova här med mig nu, vågar inte bo själv.. Så detta blir en liten utmaning. Nu får jag ju smaka på hur det känns att bo själv. 

Imorgon börjar alla mina femtioelva pass på jobbet haha. Nä men nu blir det väldigt intensivt med jobb, så jag hoppas ärligt talat (jättehemsk) på att det är PISSVÄDER här så jag inte får nån ångest. Jag menar då kan man ju lika gärna jobba!

Nu ska vi kolla klart på Wallander filmen som går på fyran, sen ska jag sova. Är helt slut, varit vaken sen klockan sju och rest hela dagen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0