FULLspäckad helg

Fy vad jag saknar vår misse. Det här är alltså första julen på 17 år han inte kommer vara med oss under jul. Hoppas han har det bra i katthimlen <3

Hej på er! Imorgon är det äntligen fredag igen och det känns så jävla skönt. Börjar min enda lektion 12:40 imorgon och ska bara kolla på en film, och sen gå hem. Så det blir en lugn fredag. Och jag är klar med allt som ska vara inne innan jul vilket är sjukt skönt. Sen ska jag på julbord!

På lördag fyller Elsa 18 (äntligen hehe), så vi tjejer ska fira henne och ha en trevlig kväll som kommer bestå av middag och utgång! Men innan allt det ska jag fira min lilla kusin Frank som fyller 1 år idag.
Och på söndag ska jag på julbord igen btw haha.. Kommer rulla till skolan på måndag.
Vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0