Mellandagsrean..

Asså kära kära Timberlands <3 Det är fan det bästa köp jag gjort! Så jag och min stil + sjukt sköna!

Hejsan! Idag har jag varit i stan med mamma, pappa och Emelie och vi försökte kolla mellandagsrean... Men det var typ rätt omöjligt så jag gav upp rätt fort. Tänkte att jag drar till Solna imorgon istället där det är lite lugnare. Det brukar ju ändå inte vara så mycket fint på rean. 

Men vi lämnade tillbaka lite grejer vi fick på julafton som inte satt bra osv. Jag fick ihop rätt mycket pengar på det alltså haha. Fick ändå tillbaka totalt typ 1500. Jag ska försöka lägga undan så mycket jag bara kan till min tatuering jag vill göra. Får ju också mitt studiebidrag om bara några dagar så kommer ha bra med pengar. Men tänkte om jag hittar 1 eller 2 fina grejer så köper jag det! Känner mig faktiskt väldigt nöjd med det jag fick på julafton så behöver inte köpa så mycket nytt.

Men snart kommer Niklas hem till mig så ska vi käka middag här. Haaaaaaddeeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0