God jul!

 
Nu är denna jul över men jag har haft en så bra dag! Har knappt sovit inatt och är därför helt slut nu. Somnade vid 3 inatt och vaknade vid 8 imorse haha. Då åt jag, mamma och pappa en julfrukost och sen kollade vi på Grinchen innan vi började fixa här hemma. Sen kom våra kusiner och hela den familjen hit så vi var 10 pers här idag. Då var det dags för julbord innan Kalle. Efter Kalle umgicks vi lite och sen öppnade vi julklappar. Fick en väska, lite kläder, pengar, ringar och nagellack. Är jättenöjd! Sen har vi bara umgåtts, spelat spel och kollat på bra program som gick under dagen.

Nu har alla gått och nu ska jag bara ta det lugnt, är så trött verkligen. Vi har ofta ganska lugna jular. Är iallafall glad att jag har några att fira julafton med, med tanke på att det är så många därute som inte kan det, eller som bara har ångest för julen pga alkoholproblem i hemmet. Skulle vara kul att nån jul hjälpa till på något sätt!

Ja imorgon är det ju juldagen vilket bara innebär slapp typ haha. Så vi hörs imorgon, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0