Stockholm i mitt hjärta.

 
Hejsan! Idag är det onsdag och har som vanligt varit i skolan. Åkte till saco-mässan idag med tjejerna och var helt DÖD när vi var klara. Man går ju runt där med stress och tänker så det knakar, det är så mycket att ta in. Jag åkte bara dit av en anledning och det var för att prata med Polishögskolan, för det är det enda jag vill göra i dagsläget. Men dom var inte där i år av nån anledning. Väldigt konstigt. Så jag gick runt där och visste inte riktigt vad jag skulle göra haha. 
Just nu vet jag iallafall att jag vill bli polis och utbilda mig till det här i Stockholm. Är verkligen inte intresserad av något annat. Känner att det är något som skulle passa mig väldigt bra och polisyrket är det enda som fallit mig i smaken.

Köpte förresten en sjukt snygg byxdress idag som jag ska ha på lördag till ett par snygga klackar! Kan visa vid nåt tillfälle.
Nu tänkte jag lägga mig i sängen och kolla klart på Harry Potter, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0