Sån jävla stress.


Bild tagen för ett tag sen när vi skulle ut och partaja.

Hellu på er. Min dag har varit så otroligt seg och stressig. Vakna imorse med typ en brutal mensvärk samt huvudvärk. Så bestämde mig för att sova vidare eftersom jag knappt kunde gå upp ur sängen utan att det kändes som min kropp skulle gå sönder haha. Men gick upp sen och åkte till skolan för att skriva prov. Haha skrattar bara åt dagens prov. Åkte sen direkt hem för att fortsätta pluggandet inför ett prov imorgon, som jag redan skrattar åt btw. Pluggade från kl 15 till kl 21 (!!!) och ingenting har fastnat än. NADA. Så jag har gett upp det där provet nu.

Så det är bara det som ska göras imorgon sen har jag inget mer innan lovet jag får på torsdag.
Ska nu lägga mig och kolla på The Nanny vilket är typ det mysigaste programmet. Natti natti och så hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0