Fridayyyyyyyy tja

Ja det kommer typ bli lite tråkiga egopics på mig. Ska försöka fixa lite roliga bilder framöver.

Hej på er! Idag har varit en väldigt chilldag för min del. Var i tingsrätten och kollade rättegångar. Det var intressant, coolt att få se det liksom! Vi var där i en timme och sen fick man åka hem. Så vi tjejer köpte mat och käkade, sen åkte jag till Niklas och var där ett tag. Sitter nu och bara tar det lugnt, har huvudvärk för typ tredje gången denna vecka. Kul.
Nä men imorgon är det iallafall freeedag! Jag och Niklas ska köra en liten datenight och käka lite middag. Sen blir det antagligen chips och läsk framför en film.
Vi hörs imorn hörrni. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0