SUPRISE!


Jaaa som ni ser på bilderna så överraskade vi Mia som precis fyllt 18! Haha vi gjorde en instagram för några dagar sen där vi började följa Mia och la upp bilder där vi skrev till henne att hon på onsdag (idag) klockan 18.00 skulle stå fixad och redo med ögonbindel och att vi helt enkelt skulle ta med henne nånstans. Men hon hade ju ingen aning om att det var vi. Tror dock hon förstod att det var vi på väg in till stan då vi failade några gånger, som att råka dra ur hörlurarna osv haha! Men det blev riktigt lyckat, vi tog med henne till Fridays där jag åt världens godaste burgare. Mumma!

Dom andra gick ut men jag och Nora åkte hem då vi båda var trötta. Plus att jag är sjuk för den delen.
Imorgon ska jag till tingsrätten med skolan, vilket jag inte vill missa trots att jag är dålig. Så ska ta och lägga mig nu. Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0