Movietime


Heeejsan!! Hur är det? Med mig är det toppen, mår helt underbart idag, trots att det var stopp på tunnelbanan så jag fick åka världens omväg till jobbet och blev försenad på köpet haha! Men äsch! Har haft en bra dag ändå.

Sitter hur som helst på bussen nu och är hemma snart, då ska jag gosa ner mig i sängen med mina nudlar jag ska laga till och kolla på en film! Hann ju inte käka något eftersom jag blev försenad.. Så är bra sugen på mina nudlar nu. 

Vad händer imorgon då? Jag vetefan. Det enda jag vet är att jag måste plugga som satan imorgon. På torsdag är det valborg och MÖSSPÅTAGNING och jag är så in i helvetes taggad!! Vår klass kommer ha så jävla kul och mysigt. Åå, vill inte lämna detta..

Jajja, nu ska jag sluta. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0