Skärtorsdag


Hej på er! Hur är det? Med mig är det bra, kom hem från jobbet för en stund sen.
Nu ska jag bara ta det lugnt här hemma ett tag, snart kommer Niklas och hämtar mig så ska vi sova hos honom. Ska bli jättemysigt.
Så otroligt skönt med lov nu också! Får ju inte bara 1 vecka, utan två veckor, eftersom vi åker iväg till Mallis. Om prick en vecka sitter vi där och tar nån drink nånstans!
Har massa saker att göra inför resan. Ska förbi banken imorgon för att ta ut pengar, sen ska jag även förbi en sväng till stan för att köpa lite långärmade tröjor. Det är ju inte så varmt där nu på kvällarna, och kom på att jag seriöst knappt har några fina långärmade tröjor. Bara fula tjocktröjor. Så jag tänkte dra ut och leta efter några fina! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0