Hola Spain!


Nämen tjena, hur är det? Nu var det ett litet tag sen. Nu har hela familjen varit hemma ett litet tag, jag har jobbat massa, men i måndags fick jag äntligen min efterlängtade semester och idag åker hela familjen till Mallorca! Har hört att vädret är lite sisådär på mallis just nu, men det ska oavsett bli så skönt att komma till ett riktigt varmt land!

Jag har precis packat klart och ikväll lyfter planet! Ska försöka skriva och ladda upp bilder så fort jag har internet. Har ju äntligen fått tillbaka min telefon som legat inne på lagning, så nu har jag en bra kamera att fota med! 

Nu ska vi packa det allra sista och fixa lite här hemma innan vi ska sätta oss på en restaurang och käka innan vi tar bilen till Arlanda. 
Så vi hörs antagligen när jag är där nere, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0