Min dag





Hej på er! Har haft en jättebra dag. Har varit i gamla stan med Niklas, min syrra och hennes boyfriend. Verkligen ÄLSKAR gamla stan. Asså den miljön och den stämningen där inne är helt underbar. Det är verkligen så fint!!
Sen åkte jag hem och övningskörde med pappa, vilket gick skitbra faktiskt. När vi var klara på den parkeringen vi hade kört på försökte pappa övertala mig att köra hem, alltså att köra ut i trafiken. Vilket jag verkligen inge vågade haha. Även fast pappa tycker jag är duktig nog att kunna köra ute i trafiken så har jag faktiskt bara kört två gånger tidigare. Känner mig fortfarande lite för osäker för att köra ute i trafiken!

Sen käkade vi middag här hemma, klädde klart granen och bakade pepparkakor. Vi gjorde ett pepparkakshus också som blev skitfint!
Imorgon ska jag, pappa, min kusin och morbror julhandla! Är dötaggad haha. Men nu måste jag verkligen sova för är verkligen helt slut efter den här dagen.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0