Snöööö


Hej på er! Hur har er helg varit? Min har varit bra. I fredags jobbade jag flera timmar och var helt död efter. Jag och Felicia dekorerade deras pepparkakshus sen drog jag hem och sov som en stock.

Lördagen bestod av promenad runt om i Sumpan med mamma för att kolla runt. Sen käkade vi middag på Texas Longhorn hela familjen för att fira att Emelie fyllt år. Sen gick jag ut med Madde och Felicia vilket var skitkul. Niklas hämtade upp mig några timmar senare. 

Åh, är så glad över att snön kommit nu äntligen!! Asså så glad haha. Det är bara lite mer än en vecka kvar till julafton och jag är ju såklart lika lycklig som ett litet barn. I torsdags var det julmarknad på Sturegatan vilket var så mysigt, förutom att det regnade då haha.. Men, det var trevligt ändå! 
Ska åka till jobbet om nån timme. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0