Sista söndagen.

 
Japp, det var den helgen det. Och det var inte vilken helg som helst, utan den sista helgen i Bergshamra! Jag fick dock inte spendera den sista söndagen ute i det fina vädret utan jag fastnade med jobb fram tills nu. Men men, behöver ju pengarna. Behöver pengar till London plus att jag så helvetes gärna vill göra the perfect tattoo. Asså har velat göra denna i evigheter och har verkligen bestämt mig för att göra den, men den kommer ju kosta en del. Det är ju den enda lilla anledningen till varför jag inte gjort den än, för jag inte haft dom pengarna. Det ultimata skulle ju vara om jag hann göra den innan sommaren. Men kanske också får göra den efter sommaren istället!
Hur som helst, nu tänkte jag verkligen bara slappa för har mått PISS hela helgen. Är helt död nu. Packningen får vänta tills imorgon känner jag!
Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0