Page 1 of 365

Hej på er! Hur är det? Nu är det 2015 och jag börjar få lite panik över hur fort åren går haha. Kändes som att det nyss var 2010 och jag och Niklas blev tillsammans. Lite läskigt. Men nu börjar verkligen nedräkningen, i sommar tar vi studenten!

Men min kväll var bra, blev dock sjuk så mådde inte så bra. Jag och Niklas åkte hem vid 2 och det var så otroligt skönt att lägga sig och må bra, och även må bra dagen efter. Vi båda kände att nyårsafton är en sjukt överskattad och överhypad dag. Nästa år kommer jag antingen bara vara hemma med familjen och Niklas, och ha en lugn kväll som bara består av middag och raketer, eller så kommer jag vara utomlands. Så får det bli. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0