Love yourself.

Så sant som det är sagt. Tycker det är så snyggt och rätt sexigt med självförtroende. Även om du inte har din bästa hårdag, eller fick till den bästa outfitten, eller helt enkelt har en dålig dag - tänk positivt ändå. Tänk att du är awesome ändå. Jag har faktiskt aldrig haft dom problemen, att jag har haft låg självkänsla. Självklart har jag haft perioder då man känner sig lite sämre, lite fulare eller vad det nu kan vara. Men jag har aldrig sett det som något problem. Jag har sett det som en naturlig och fullständigt normal känsla man får ibland. Trots att man känner sig skitful en dag, eller har lite komplex för något; släpp det bara och tänk inte på det. Du är vacker som du är, så är det bara! Var med människor som får dig att må toppen så att du inte behöver tänka på allt negativa, då kommer det bara stråla om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0