Study study study.


Hej på er!! Åh, hade en sån bra dag i måndags på mösspåtagningen. Först var det en trevlig och god lunch på Restaurangskolan, där det delades ut lite diplom och lärarna höll tal osv. Helt sjukt, idag har vi gått gymnasiet i 1001 dagar?! Asså va? Vi började ju NYSS? 

Iallafall, efter lunchen åkte jag hem en snabbis och lämnade min mössa och tog det lugnt i nån timme. Sen mötte jag upp tjejerna på en mysig bar vid hornstull, där satt vi i några timmar och snackade skit. Sen körde vi en spontant middag på stan där vi käkade tappas! Var så gott och vi hade det så trevligt. Sånt måste man göra oftare, gå ut och käka middag! 

Igår var jag hemma hela dagen och sen jobbade jag på kvällen. Idag är jag ledig igen men pluggar ändå, har två uppgifter kvar i skolan totalt. Asså det är så sick!! Jag tar liksom studenten näst, nästa fredag? Wtf?

Nä, nu ska jag plugga vidare. Ska till centrum sen en snabbis och sen åka till Niklas och umgås med honom. Puss! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0