mammis födelsedag


Älskar min nya Armyjacket. Bästa köpet på länge!

Godmorgon! Igår var det mammis födelsedag och idag är det fars dag. Snacka om en helg att verkligen hylla päronen! Vi firade mammas födelsedag med att äta god frukost tillsammans, öppna paket, sen åka till Täby centrum där hon fick välja ut sin present av mig. Hon är så SVÅR att köpa grejer till, så hon fick välja nåt hon ville ha så betalade jag. 

På kvällen träffade jag Klara, vilket var så mysigt! Vi skulle egentligen sätta oss på nån bar och ta några drinkar. Men när vi satte oss på tunnelbanan och var påväg så blev vi svintrötta båda två. Vi hade tagit ett glas vin hemma hos henne innan och vi båda blev så sjukt sega efter det. Så vi gick och köpte ost och kex och massa gott och kollade på film hemma istället. Skitmysigt! Perfekt haha. 

Idag ska vi fira både mammas födelsedag och fars dag med att käka ute ikväll. Så ser min söndag ut! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0