Ny lur.

Häromdan svimmade jag hemma helt ensam. Var sjukt läskigt! Stod i duschen och känner hur allt bara börjar snurra. Går ut ur duschen för att sätta mig ner på toan för att andas lite. Det är det sista jag minns, sen vaknar jag bara på badrumsgolvet. Var jädrans obehagligt. Svimmade antagligen för att jag gick runt på tom mage. Har ju ingen energi längre tyvärr. Vilket har försvårat saker och ting på många plan.

Hur som helst, jag TROR att när jag ska gå ut från duschen så ställer jag mig vid handfatet (för jag trodde jag skulle spy först) och skulle hitta balansen. Där låg min lur och den har jag antagligen drämt ner i golvet på nåt sätt. Vet faktiskt inte själv om detta skedde innan eller efter. Allt känns lite luddigt. Telefonen gick iallafall sönder, riktigt ordentligt. Så fick åka till centrum nu i helgen och köpa en ny telefon. Köpte faktiskt en iPhone 6s plus och den är enorm haha!! 

Detta svimmande kostade en del haha.. En helt ny telefon. Plus att jag gjorde illa både mitt knä och min axel pga smällen ner mot golvet. Är hur som helst nöjd med nya telefonen och glad över att jag inte gjorde mig illa mera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0