01:38


Har så brutalt svårt att sova. Har verkligen märkt på senaste tiden att jag haft så svårt att somna på nätterna. Vad finns det som man kan göra för att somna bättre på kvällarna?

För att inte tänka på allt negativt och jobbigt just nu så drömmer jag mig bort till julhelgen. ÄLSKAR julen, det absolut bästa jag vet. Det ultimata skulle vara att få fira jul på Gotland. Absolut, är dökär i sommaren och älskar värmen. Men det är nåt speciellt med julen. 
Vi har även suttit och planerat nyår lite (ja, vi planerar jul och nyår typ direkt när sommaren tagit slut), och i år tänker jag bara umgås med min familj och ta det lugnt. Vartenda jäkla nyår de senaste åren har varit så kassa och det blir verkligen aldrig som man tänkt sig. Ger upp nyår nu. Som ni märker så är jag inte lika stort fan av nyår. Sån sjukt överskattad dag. 

Ska sluta babbla och verkligen försöka duna nu. Nattinatt <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0