Att kunna visa vad som betyder något.

Många frågar mig väldigt, väldigt ofta varför jag har valt att tatuera mig. För jag tycker inte att det finns något finare än att ha möjligheten att kunna uttrycka det du tycker är vackert på ett eller annat sätt genom tatueringar. Det kan vara ett sätt för dig att visa vad som är viktigt för dig, vad som du bara tycker är konst eller något som du tycker om. Något som står dig nära om hjärtat. 
 
Det är ett sätt för mig att uttrycka mig. Det är ett sätt för mig att kunna visa vad som betyder något för mig. Nästa tatuering jag vill göra, som jag ska göra så fort jag kan, kommer nog vara den som betyder mest. Herregud, får rysningar när jag tänker på det citatet. Det behöver inte ens vara något stort - det behöver inte ens make sence för någon annan. Så länge den betyder något för mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0