Fredag

Har jobbat hela dagen, och sen jobbat kväll på Ica. Imorgon fortsätter jobbet också! 

På tal om nåt helt annat. Idag är jag rädd. Riktigt jävla rädd. Rädd för alla vidriga, hemska och totalt gränslösa människor som finns här i världen, på vår planet, som ändå finns så nära oss.

Idag släpptes Lisa Holms dödsorsak och jag mår illa. Jag är mållös. Jag är så arg, så ledsen och så trött på att oskyldiga människor ska behöva mista livet på grund av dessa sjuka människors gränslösa beteende. 
Varför har världen och hela dess uppfattning om saker och ting bara SPÅRAT UR? 

Vad är det som händer Sverige? Vad är det som händer världen? Ska det vara såhär? VARFÖR har det blivit såhär? Vi vet ju varför, men ändå. Varför?

Allt, och då menar jag ALLT - rasism, nazism, krig, den skeva kvinnosynen etc. - måste få ett slut. Nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0