När jag mådde som bäst.


Hej på er! Hur är det med er? Med mig är det sådär. Tusentals tankar i skallen som inte går att bara tänka bort. 

En sak jag funderat på i väldigt många veckor, till och med månader nu, är fotbollen. Satt idag och kollade igenom alla mina fotbollsgrejer. Drog på mig fotbollsskorna och ställde mig i mitt rum och trixade. Saknar ingenting så mycket som jag saknar fotbollen. Jag ångrar så brutalt mycket att jag slutade. Jag har ALDRIG NÅNSIN mått så bra som när jag spelade fotboll. Jag har aldrig nånsin brunnit så mycket för nånting. Jag saknar bara den tiden i mitt liv. Då ALLT handlade om fotbollen. Jag hade så fina vänner där, och vi gjorde nånting tillsammans som vi alla älskade. Det var magiskt att dra på sig skorna och springa ut på planen. Det är det enda jag känt att jag haft kontroll över. När man var på fotbollsplanen så fanns det inga problem. Det fanns bara fotbollen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0