Taggad.

 
Medans många ser hösten som något deppigt och tråkigt så ser jag det som något bra och som en "nystart". Som att man nu är lite mer redo att ta tag i saker och ting efter en hel sommar med slapp, sol och semester. Jag försöker mer peppa mig inför hösten och se det som en tid då man faktiskt börjar om lite.
Speciellt nu när jag slutat skolan och väldigt mycket har förändrats, på många plan, så känner jag att jag vet vart jag står nu och vad jag vill göra. Jag har liksom landat lite och vant mig vid alla förändringar och allt nytt och mår faktiskt bra i det! Så jag är taggad till tusen. Plus att jag blir så otroooooligt avslappnad av hösten och regnet. Känner sån harmoni haha. Tror jag är en av de få som känner så ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0