Work.


Idag står det inget annat på schemat än jobb. 
Igår var jag faktiskt ute och tog en promenad. Har ju bott här i Sundbyberg sedan februari, och har typ fortfarande inte sett allt här, haha! Vet fortfarande inte vart allt ligger och vad som finns här. Så gick runt och kollade läget. 

En grej jag också ska göra är att skaffa gymkort. Förhoppningsvis kanske jag mår bättre med min mage osv om jag rör på mig. För jag vet av egna erfarenheter att man blir så sjukligt hungrig och äter så mycket mer, just för att man behöver mer mat när man håller igång. Om jag börjar träna och hålla igång så kanske jag får tillbaka aptiten lite och börjar käka mer. Men det kommer bli tufft, med tanke på hur lite min kropp pallar atm. Har ju tappat så mycket muskler. Har alltid varit sån som älskar att träna och har alltid sportat och hållt igång. Så: gymkort står på listan nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0