New week


Godmorgon höll jag på att säga, det är ju dag nu. Men jag vaknade för bara en liten stund sen haha. Låg vaken typ hela natten och kollade på Making A Murderer. Är FAST. Man blir så mindfuck, för ena sekunden tror man inte att det är han och andra sekunden så är man supersäker på att han begått brottet. Åh, älskar sånt här! Att sitta och fundera, diskutera teorier.. 

Satt häromdan och började längta helt otroligt mycket till sommaren av nån anledning. För nu är liksom julen över, då är det ju bara snö och vinter i onödan. Så nu vill jag kunna gå ute i shorts, sitta på uteserveringar och svettas lite. Har så mycket grejer jag vill göra i sommar! 
Nu ska jag duscha, sen dra förbi körskolan och börja boka körlektioner. Sen bär det av till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0