Första advent!

 
Nämen halloj! Hur är det? Med mig är det bra, har haft en stressig men rolig helg. Lördagen bestod av att gå i stan och släpa på massa tunga grejer, skulle vidare på fest sen så hade med mig festkläder, klackar, dricka och hela skiten. Men sen åkte vi i klassen och firade Diana som fyllt år, vilket var kul! Kul att få umgås och festa lite med klassen. Hittade en såå fin byxdress i sista sekund som jag hade på mig. Kände mig så bekväm och fin med byxdress, klackar och lockligt hår!
Idag är det första advent och vi har haft släktingar från Västerås här. Käkat lite och umgåtts. Nu ska jag kolla på en film och sen ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0