Real.

 

Hur ska man veta vilka här i livet man kan lita på? Vilka som är ens äkta vänner? Jag vet själv hur vilsen jag kan vara när det gäller det där. Men en grej som jag tycker verkligen värmer inombords är när man har det svårt eller inte är på topp och någon visar att man bryr sig. Hör av sig, se till att finnas där. Det är en bra vän för mig.

En grej jag inte tål är vänner som förväntar sig allt från en, men ger en jävla smula tillbaka. Som blir besviken om man en dag inte hör av sig eller liknande, men själv i princip aldrig hör av sig, när man ligger på botten till exempel. Jag tittar alltid på agerande, ej på orden. För dessa två brukar ofta se väldigt olika ut.

Håll dig till dom/den personen som bryr sig om dig och som behandlar dig som en riktig vän. Prioritera dom som prioriterar dig. Kasta människor som får dig att må dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0