2015

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tagit studenten, kört bil typ? Sen har jag inte gjort något nytt så.

Hur har ditt 2015 varit? En brutal jävla bergodalbana. Mestadels har det väl varit bra, men vissa saker har också varit hemska. Nu känner jag att jag börjar få kontroll över saker och ting och börjar landa. 

Tror du att år 2016 kommer blir bättre? Haha ohja, det kan bara bli bättre än såhär.

Blev du kär i år? Ja, det blev jag.

Vilket datum från 2015 kommer du aldrig glömma? 5 juni då jag tog studenten! 

Vad är din största framgång 2015? Haha får väl nämna studenten här också. Men också att jag lärt mig otroligt mycket, har utvecklats som människa väldigt mycket och börjat förstå saker och ting på ett bättre sätt. Har fått helt ny filosofi och ett nytt tankesätt.

Höll du några av dina nyårslöften? Nej för jag följer dom aldrig haha!!

Bästa köpet? Oj... Den här var svår. Vet inte riktigt om jag har köpt nånting speciellt som är så minnesvärt faktiskt.

Vad spenderade du mest pengar på? Hahah lite ironiskt med tanke på svaret ovan, men kläder måste jag nog säga.

Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja, min familj, min pojkvän och mina fina tjejkompisar som fått mig att må bättre och stöttat mig så mycket när jag mådde som sämst!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2015? Sun is shining, Hotline bling, Trap Queen, Ett sista glad med Miriam Bryant, Golden och The Hills.

Vem har du umgåts med mest? Hm.. Niklas, min familj och har umgåtts mycket med tjejerna!

Bästa minnet från 2015? Har många! Studenten, samt den dagen flera av mina vänner tog studenten samma dag. Då gick vi ut allihopa och hade så sjukt kul!!

Vilka länder besökte du? Spanien och Cypern.

Har du haft ett förhållande under 2015? Yes!

Vad önskar du att du gjort mer? Rest mer och njutit mer av stunden!

Vad önskar du att du gjort mindre? Lagt ner onödig tid på meningslösa saker och personer som bara gör så jag mår dåligt.

Största musikaliska upptäckten? Miriam Bryant måste jag säga! SHIT vad jag fått upp ögonen för henne.

Vad gjorde du på din födelsedag? Firade först med kompisar, sen åkte jag hem och firade med familjen + Niklas!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Absolut, väldigt mycket skulle jag säga. Men det är så lätt att säga såhär i efterhand. Men har också lärt mig väldigt mycket av alla dåliga saker!

Hur skulle du beskriva din stil i år? Väldigt sportig/classic. 

De bästa nya människorna du träffade? Har inte träffat så mycket nya människor i år faktiskt!

Planer för 2016? Hm.. Jag skulle gärna vilja försöka hitta en lägenhet och flytta ihop med Niklas. Annars, resa med vänner och familj!

Vad vill du säga till dig själv inför 2016: Du är grym. Fortsätt vara du och fortsätt kämpa på. Du är stark och du vet att du klarar dig igenom alla svåra tider finns, bara du tror på dig själv och håller huvudet högt. Du förtjänar det allra bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0