Fredag.


Hej på er! Hur är det? Med mig är det bra, förutom att jag haft en helvetes dag på jobbet. Jag fick åka in tidigare för att det var så mycket helt enkelt och jag fick inte ens en rast. SÅ mycket folk är det nu för tiden. December är ingen najs månad för oss. För då är allt bara kaos. Men är iallafall glad att jag fått mer timmar på jobbet!

Planen var att jag och Felicia skulle gå ut efter jag jobbat men jag har typ aldrig varit så trött som jag var efter jobbet. Jag fick inte stanna upp och andas en enda gång, hann inte ens ta en klunk vatten. Plus att jag inte hade ätit innan. Så var i princip svimfärdig när jag fick gå hem. Vilket slutade med att jag och Felicia tog det lugnt hemma hos henne istället och dekorerade deras pepparkakshus haha! Såna kvällar är så mysiga. Så vi sa att vi ska gå ut ett gäng imorgon istället! Då får jag sova ut riktigt ordentligt imorgon så att jag är pigg. 
Vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0