Kasta alla idioter.


Fyfan vad jag mått upp och ner den senaste tiden. Jag är så less på skit. Skitmänniskor, skitsaker. All denna skit på senaste tiden har gjort så jag mått sådär alltså. Vet inte hur jag ska sätta ord på det. Det är synd när människor behandlar en som skit. Som om jag är en jävla docka. Det är bara att slänga och flänga med mig och tro att jag ska ta det. Vill bara säga till mig själv att jag ÄR grym som jag är. Kasta alla idioter där ute och lägg ner din tid på värdefulla personer, dina riktigt bra vänner, som värdesätter dig och uppskattar dig. Det är det viktigaste och finaste du har! Jag är iallafall superglad att jag har fina vänner och en fin familj.

Idag har jag hur som helst bara varit med bästa mamma och pappa i Täby och letat julklappar. Och faktiskt letat efter grejer som jag kan tänka mig att önska mig i julklapp. Har såklart alltid massa grejer i skallen som jag bara vill få hem, men har så svårt att välja ut några få grejer att önska mig. Men nu vet jag vad jag önskar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0