Lista

1. Vem är din bästa vän? Tjejerna från gamla klassen i grundskolan + Felicia
2. Vad har du för skostorlek? Strl 39!
3. Brukar du skratta för dig själv? Ja som fan haha
4. Vilket är ditt favoritnummer? Nummer 7, ingen tvek
5. Vad var det senaste du åt? Kyckling, couscous och sås. Gött
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Svart typ haha!!
7. Hur är vädret just nu? Molnigt antar jag, det är kolsvart ute så ser nada
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Mamsi
9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Skulle nog säga munnen, håret och ögonen
10. Tv eller dator? Omg TV lätt
11. Favorit TV-program? Älskade Ack Värmland, men annars gillar jag Solsidan och Geordie Shore
12. Har du några syskon? Yes, två systrar
13. Längd? 1,68 :)
14. Hårfärg? Blond, en jättetråkig blond färg dock.. Vill göra nåt med mitt hår snarast.
15. Ögonfärg? Blå.
16. Använder du kontaktlinser? Nope.
17. Favorit högtid? Hahahaha gissa tre gånger. Julen ofc!!!
18. Favorit månad? SÅ svårt att säga, beror helt på vilket mood jag är i. Asså det är ju antingen december eller juli typ. 
20. Vilken var den senaste filmen du såg? Johan Falk.
21. Favoritdag på året? Julafton!
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Vetefan har ju varit i ett förhållande de senaste 5 åren, men tror faktiskt att jag i början skulle tycka det var jobbigt och vara lite blyg med det, just för att jag inte gör sånt.
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Hahaha nä.
24. Kramar eller kyssar? Kramisar
25. Choklad eller vanilj? Choklaaad
26. Har du tattueringar? Yes, har 5 st. Vet redan mina nästa 3-4 stycken jag vill göra hehe
27. Vad lyssnar du på just nu? Adventure of a lifetime med Coldplay
28. Är du kär i någon kändis? Har en fet crush på Bill Skarsgård
29. Vilka böcker läser du just nu? Läser typ 3 olika samtidigt, men ska ta tag i att läsa en bok ordentligt och det blir nog först Offer utan ansikte.
30. Piercingar? Jag har haft hur många som helst i öronen samt i naveln. Men har faktiskt tagit ut alla. Men funtar på att göra 2 nya i öronen. 
31. Vad gör du just nu? Kollar Falk
32. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Smör och salt
33. Hundar eller katter? Asså skulle ju helst vilja ha hund om man hade möjligheten, men nu kan vi inte det då ingen kan vara hemma med hunden på dagarna. Då passar ju en katt perfekt då man inte behöver tänka på att alltid vara hemma och gå ut med den osv. Så katter är grymt också!
34. Favoritblomma? Eh, har ingen favoritblomma.....
35. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? Ja när man var liten och dum
36. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Ja, Niklas räknas han?
37. Har du älskat någon nångång? Ja självklart  
38. Vem vill du träffa just nu? Mina käraste tjejer 
39. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Ja, tjejerna från grundskolan!
40. Har du någon gång skjutit med en pistol? Nej, men skulle verkligen vilja prova!!
41. Gillar du att flyga med flygplan? Jag har aldrig varit flygrädd eller sån som mår illa tex. Men blir JÄTTESTRESSAD om jag flyger tillsammans med nån som har problem med att flyga. Jag HATAR det. Vill åka med nån som är chill.
42. Höger eller vänster-hänt? Höger
43. Hur många kuddar sover du med? 4 st
44. Saknar du någon? Ja mina friendos, var längesen jag hängde med tjejerna nu, har alltid så mysigt med dom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0