Birthday.


Godmorgon! Har haft en jättebra helg och födelsedag. I lördags åt jag middag ute med familjen, på en jättegod restaurang! Jag åt musslor, vilket var svingott, men såklart så skulle illamåendet krypa fram under middagen. Plus att det var så sjukt mättande, men det var gott vilket fall!
Men fyllde alltså år igår och firades med jättefina presenter, en middag med mina fina vänner och sen fika hemma hos oss med familjen och Niklas. Så det var en lugn födelsedag igår vilket jag är jättenöjd med! 

Fick verkligen jättefina presenter. En svart bomberjacka (den jag nyligen köpt i grön), ett par klackskor som jag ska ha på studenten och i London i sommar, lite tröjor, pengar, hörlurar och ett par rayban! Under dagen åkte vi även och köpte en tv till mitt rum. Så jag är så himla nöjd och glad!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0