Tikiroom.






Godmorgon! Vaknade vid åtta och kunde verkligen inte somna om. Sitter nu med mackor och te i Niklas soffa och kollar på film.
Igår träffade jag mina fina tjejer och vi gick till en bar som heter Tikiroom. Det var så mysigt och coolt! Älskade det. Vi satt väl där i 3 timmar och bara snackade, tiden bara flög iväg. När vi var påväg hem så ramlade jag i trappan ner till tunnelbanan och jag seriöst trodde jag skulle kissa på mig för jag började skratta så mycket. Satt som en idiot och garva för mig själv på bussen sen. Roligaste på länge haha! Ibland är det kul att vara klumpig.

Nä, idag ska jag plugga lite hemma tror jag. Funderar på att kanske gå förbi simhallen lite senare, vi får se! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0