Friyay

 
Idag hade ju varit perfekt om jag hade gymkort. För har verkligen ingenting att göra nu på dagen. Vi ska fixa gymkort till mig så fort vi flyttat till sumpan. Det kommer ju vara kaos i början i vår lägenhet. Vi ska göra om köket, våra sovrum och det kommer stå kartonger all over the place. Då är det ju perfekt att dra iväg till gymmet. Där har jag ju ett ganska nytt och jävligt najs SATS precis i närheten. Kommer väl ta mig ca 5 min att gå dit. Nu öppnar ju även simhallen i Sundbyberg som dom renoverat om, där kommer jag även skaffa ett kort för att variera lite. Simning tycker jag lätt är den skönaste träningen! Så det är jag faktiskt jävligt taggad inför.

Well well. Lite senare ska jag åka till Niklas om han mår bättre. Stackarn har ju varit sjuk sen i måndags. Igår åkte jag förbi honom med en Marabou och pussade lite på honom. Så om han mår lite bättre nu så åker jag dit sen. Men nu får jag väl försöka fördröja tiden med något.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0