*klappar mig själv på axeln*

 
Har varit riktigt duktig idag faktiskt. Vad hände med den lata och sega Rebecca kan man ju undra haha. Har fått massa saker gjort. Har fixat några viktiga grejer i centrum, ringt skatteverket, sökt jobb, pluggat och kollat framtida utbildningar. My god vad idéerna sprudlar just nu. Vill utbilda mig till tre olika saker - hur fan löser man det liksom? Kan verkligen inte se nåt yrke som är bättre än något annat av dessa tre. Aja, jag ska ju iallafall vara glad att jag vid såhär tidig ålder vet vad jag vill bli och hålla på med. Väldigt många har ju ingen aning vid det här laget.

Ska hur som helst snart åka till Niklas och sova där. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0