Wallander


Hej på er. Ligger i sängen med en kopp chailatte och kollar på Wallander, vilket är det enda jag gjort de två senaste dagarna haha. Dom filmerna är verkligen så sjukt jävla bra! Tröttnar verkligen ALDRIG. Har sett alla tusen gånger.

Kollar också lite på grejer jag önskar mig i födelsedagspresent, det är ju bara lite mer än en månad kvar nu! Även fast jag bara fyller 19 som är en rätt tråkig ålder så är man ju alltid lite spänd och ser fram emot sin födelsedag! Har redan börjat kolla vilken restaurang vi ska gå till. Så jag är taggad inför det!
Då bor vi ju även i den nya lägenheten i Sundbyberg. Dit flyttar vi bara 11 dagar innan min födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0