Working lady


Halloj! Kan glatt säga att jag skaffat jobb. Tillbaka till gamla goa Ica-butiken här i Bergshamra haha! Hörde av mig till min chef i fredags och idag blev det klart att jag börjar jobba där igen, är igång redan på måndag! Men kände att jag måste tjäna in lite mer pengar än bara studiebidraget till sommarn, och tänkte att om jag skaffar jobb redan nu så har jag ju det klart efter studenten. So one less thing to worry about! Samt att jag kan det här jobbet, det kommer liksom inte vara nytt för mig. Det gör att jag blir ännu mer taggad för att jobba!
Blir dock inte så mycket just nu, det blir en dag i veckan, men det är ju bättre än ingenting! Han sa att jag antagligen kommer få mycket mer pass i sommar och sen i höst. Så det känns super!
 
Har hur som helst köpt hem lite chips och lite läsk nu för att fira i min ensamhet haha. Men först: plugga!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0