SAB12 STUDENTSKIVA.







Gud vilken rolig kväll jag hade, trots att jag var väldigt sjuk och alltså kände mig väldigt besvärad. Jag dansade och hade kul så länge jag orkade, och hade verkligen sjukt kul så länge det varade! Strax innan 2 sa min kropp ifrån och jag orkade knappt röra på mig mer, så då hoppade jag in i en taxi. Valde att inte dricka nånting igår eftersom jag var så sjuk och förstod att jag redan skulle må tillräckligt dåligt idag.. Är verkligen riktigt risig nu alltså haha!

Men jag, James, Matilda och Filippa var där en timme innan för att dekorera, fixa bordsplaceringen osv. Sen kom alla andra samt allas gäster vid klockan 7. Vi käkade en god trerätters middag, vid 10 var det dags för alla middagsgäster att åka hem och då började festen!

Under middagen delade vi ut alla "klassens", och alla var verkligen så sjukt bra gjorda! Klockrena nomineringar och rim, som verkligen passade in på varje person. Jag trodde verkligen inte jag skulle få en sån här fin nominering, blev jätteglad när dom skrek ut mitt namn på denna haha!

Ska bara ta det lugnt nu resten av dan, träffade syrran en snabbis och käkade donken. Nu är jag seriöst helt död, snoret bara rinner och jag har ingen röst typ.. Fy. Vi hörs, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0