Monday mood.






Ge mig allt tack.

Är helt splittrad atm haha, känner tio miljoner saker samtidigt. Vill bara ha sommar och vara ledig, vill ju bli av med allt plugg, samtidigt som jag inte vill sluta skolan. Det är ju fan läskigt haha, det som varit mitt liv i fleeeera års tid tar bara slut nu och jag ska klara mig på egen hand ungefär. Och då när jag tänker att jag faktiskt slutar skolan så vill jag bara vara ledig och njuta av sommaren, men då kommer den jobba känslan att det också är "över" eller vad man ska säga. Nu kommer man till verkligheten och man ska jobba hela sommaren hela dagarna. Samtidigt som jag tycker det är rätt disturbing försöker jag tänka att det är bra med pengar. Usch, nu kommer verkligheten.

 Jaja, jag måste bara försöka tänka helt positivt, vilket funkar I guess men inte till 100%. 
Dem här veckan kommer iallafall gå rätt fort tror jag, vilket närmar oss den stora dagen ännu mer! Denna vecka kommer seriöst bara bestå av att vara i tatueringsstudion och vara på jobbet. Vilket jag ser fram emot! Pussar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0