Mösspåtagning 2015


















Haha, sista bilden.. Så härlig men så rolig.

Ja hörn, igår var det alltså mösspåtagning och jag mådde SÅ.JÄVLA.BRA. igår. Först var det jävligt jobbigt. Vi kom till Josefinas vid halv 11 och ställde oss i kön som inte var så farligt lång. Vi tänkte att vi kanske skulle få stå där i en halvtimme, en timme. Det slutade med att jag stod i den där jävla kön med galna studenter i 3,5 timme haha! Pga att folk trängdes och bildade egna köer osv. Alla vi tjejer i klassen tappade ju bort varandra i kön, så alla kom in lite olika tider och i olika grupper och jag var en av dom som kom in sist haha! Men när vi väl klockan 2 kom in så var det så bra. När jag mötte upp alla andra där inne blev jag så lycklig haha! Det var sån JÄVLA stämning, det bara kryllade av glada studenter och det var så kul. När jag kollar tillbaka på alla filmer jag spelade in så ser jag att i princip det enda vi gjorde var att skrika, skratta och dricka haha. Nej men det var verkligen så kul!! Vid 5 kände vi att det fick räcka eftersom vi skulle ut senare på kvällen igen och vi behövde duscha och sova innan haha. Så vi satte oss på Max och käkade hamburgare, vilket var så gott eftersom vi kom på att vi inte ätit nånting på hela dagen.

När jag vaknade igen vid 8 mådde jag piss kan jag lova haha. Hade så ONT i hela kroppen efter att ha stått i kön och dansat massa på Josefinas. Jag var så sjukt jävla trött. Men jag sminkade om mig och klädde på mig och mötte upp alla andra igen vid 10. Men det höll inte länge, vid 12 åkte jag hem för jag kunde typ inte röra på mig för jag hade så ont överallt. Dum som jag var tog jag klackar.. Så jag mötte upp Niklas, eftersom han och jag hade 4,5 årsdag igår. Fast vi firade det väl inte direkt, vi åt och sen sov vi haha för vi båda var helt slut. 

Ja, det här var iallafall en dag jag sent kommer glömma. Hade så kul och mådde så bra, var så hypad! Fatta bara studenten liksom.. Wow. 1 månad och 4 dagar kvar!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0