Godnatt.


Kokar fortfarande av ilska av det som hänt idag. Speciellt nu i efterhand, hur tidningarna och media inte ens nämner ordet terrorattack bara för att detta råkar vara en vit, svensk kille. Sånt gör mig så förbannad, på hur vi gör skillnad på människor. Rasismen måste få ett stopp, det är det enda jag kan tänka på just nu. 

Var hur som helst på handledarkurs med mamma och pappa idag så jag kan börja övningsköra någon gång. Känns riktigt bra att jag har kommit igång med det nu. Och vi har verkligen hittat en bra körskola! Så nu kör vi.
Imorgon är det jobb hela dagen som gäller. Ska jobba hos pappa hela dagen, för att sen åka till Ica och jobba kväll där. Så kommer vara lagom död efter imorgon..
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0