Måndag.


Hej på er! Har haft en mysig helg med tjejerna och lite jobb. Jobbade tisdag, onsdag, torsdag, lördag och söndag. Plus att jag ska jobba idag också! Så det har blivit en del jobb nu, mest hos pappa. Men har suttit och sökt lite jobb hela dagen, måste ha nåt mer stabilt, alternativt ett till extrajobb så att jag får in lite mer pengar iaf! 

I lördags kväll hängde jag iallafall med mina fina kompisar. Vi var inne på ICA och handlade, och när vi sen var klara och satte oss i bilen för att åka hem till Lena så startar inte Mimmis bil. Batterijäveln har laddat ur. Hahah! Så vi fick helt enkelt ställa oss med Mias bil bredvid och bara sätta igång med startkablar och hela skiten. Och vi fick faktiskt igång den! Med lite hjälp såklart, men ändå. Vi stod där fyra flamsiga tjejer och skulle klara det där själva haha. Var typ rädd att bilarna skulle sprängas i luften, helt seriöst.
Och igårkväll var vi faktiskt på bio och såg Inside Out, som var skitmysig!! Jättegullig och bra film.

Vi hörs, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0