Vila.

 

Hej på er! Hur är det med er?! Med mig är allt bra, förutom att jag fortfarande är sjuk. Men annars funkar det väl! 
Känner mig bara SÅ förvirrad pga alla möjliga anledningar. Har fortfarande inte riktigt vant mig vid detta att inte gå till skolan längre?! Detta att jag bara går till jobbet några kvällar i veckan numera. Plus att jag har HUNDRA saker jag måste ordna och tänka på.. Funderar på att söka ett till extrajobb och alltså ha två stycken; så måste skriva ihop ett snyggt cv. Måste också klippa mig (mitt hår ser ut som ett getingbo), jag måste köpa busskort och hundratrettioen saker till. 

Så fort jag börjat repa mig lite så ska jag ut och börja ta tag i detta. Måste först skriva en bra to-do-lista så jag gör allt i bra ordning. 

Har nu festat två dagar trots att jag är sjuk vilket har resulterat i att jag inte har någon röst kvar haha. Nu är det tack och lov nästan som vanligt igen, men kanske ska gå ut igen imorgon.. Får väl se hur rösten mår efter det haha!
Nä, vi hörs. Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0