1/365


Gott nytt! Har haft ett mysigt nyår. 
Tycker egentligen att nyår är en otroligt överskattad dag. Folk blir som djur och beter sig som idioter alltså. Det är en sån regel att man måste supa skallen av sig i en glittrig, kort klänning. Pallar inte asså haha! Absolut, såklart man kan ha skitkul med sina kompisar. Men mina senaste nyår har varit totalbajs att jag är så trött på hela konceptet. Men firade iallafall med trevligt folk. Med fina vänner som jag saknat något enormt, min familj, släkt och fina killen.

Men måste säga att jag är så otroligt jävla taggad på ett nytt år. Det här året har varit, förvånansvärt nog, det tråkigaste och sämsta året på länge. Har inte mått alls bra, har insett väldigt många dåliga saker, har tyvärr lagt ner för mycket dyrbar tid på en massa skit och på fel människor. Jag trodde att det här året skulle vara det bästa, men det har varit bajs asså. Men nu känner jag att jag har fått grepp om saker och ting. Att jag känner mig säker på vilka jag ska lägga ner tid och energi på och vilka jag kan kasta i papperskorgen pga att man blivit behandlad som skit. 

Några jag är helt överlycklig av att ha i mitt liv är såklart mina fina tjejkompisar, min älskade pojkvän och min familj. 

Hur som helst, den 1 januari spenderades på jobbet. Ligger nu hemma med lite gott framför en Falk-film. Ska försöka sova nu. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0