Onsdag


Hallojsan! Idag äre onsdag och röd dag, vilket jag tycker är najs då jag får bra OB på jobbet! ;)
Men skulle helst av allt ligga kvar i sängen idag. Är så otroligt trött och mår inte alls bra idag. Har haft riktiga problem med huvudvärk, för lite sömn och magont den senaste tiden. Speciellt se senaste dagarna. Är så sjukt trött. Jobbar på att försöka få ordentlig sömn.
Övningskörde med trafikskolan för första gången igår och ja... Det gick väl hyfsat antar jag. Det var inte superbra men det var långt ifrån dåligt iallafall! Har lite hatkärlek till att köra bil. Tycker det är så läskigt samtidigt som det ÄR kul. Känner mig mer trygg med att köra med trafikskolan, just för det är mycket bättre bilar + att dom kan bromsa med sina pedaler bredvid mig om något händer. Vill bara ta det här jävla kortet så fort som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0