Workwork


Heelluu! Idag står jobb och övningskörning på schemat. Samma imorgon också!
Asså nu är jag så trött på snön och vintern. Jag är största jultorsken, men nu är julen över, då är all snö helt meningslös. Det är så svårt att klä sig fint när det är såhär mycket snö och såhär kallt. Hatar det just nu haha.
Nu vill jag bara ha SOMMAR! 
Hängde med Mia, Mimmi och Katie igår och sa hejdå till Mia som ska åka till alperna i tre månader :( var så sad att krama om henne och inte få träffa henne på tre månader.. Men vi får hoppas att det går fort!
Efter jobbet igår hängde jag med Siri, Julia och Jessica ett tag. Var mysigt! 
Nu ska jag börja fixa till mig lite och klä på mig. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0